Handelsebetingelser

 

 

Almindelige gældende betingelser

 I det følgende finder du alle handelsbetingelser for køb af varer hos ARHMS. Her kan du nemt danne et overblik over dine lovmæssige rettigheder samt de særlige betingelser, vi tilbyder dig som kunde.

  1. Fragt & Levering
  2. Betaling
  3. Returret/fortrydelsesret
  4. Reklamationsret
  5. Spørgsmål omkring varer
  6. Tilbud og gratis gaver
  7. Generelle oplysninger
  8. Er du i tvivl?

 

    1. Fragt & levering

    Vi sender med GLS og Postnord, og sender forsendelser alle dage. Vælg mellem hjemmelevering eller levering til pakkeshop. Enkelte produkter bliver lavet på bestilling hvorfor der vil gå længere end 1-2 dage. Det vil dog forekomme sjældent og i det tilfælde vil du høre fra os.

    Skulle varen mod forventning ikke være på lager, skriver vi til dig.​

    Vi har ansvaret, hvis varen bliver væk under fragten. Varen er først dit ansvar, når den er leveret til dig.

    Dette gælder dog ikke, hvis der er oplyst en forkert leveringsadresse. Så er det dit eget ansvar, at få pakken refunderet hos GLS eller Postnord.

     

    2. Betaling

    Du har mulighed for at betale med følgende:

     

    • Dankort

    • Visa Dankort

    • MasterCard

    • Visa Electron

    • Diners Club

    • Mobile Pay

     

    Der tages ikke gebyr ved betaling hos ARHMS.dk.

    Vi trækker pengene når varen er pakket og klar til afsendelse. Vi kan ikke trække et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

    Vi tilbyder også betaling med Anyday, hvor du har mulighed for at dele betalingen op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her: www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

    3. Returret/fortrydelsesret

    Du har 30 dages returret, fra du modtager varen. 

    Følg nedenstående punkter:

    • Skriv en meddelse pr. mail indenfor 30 dage (fra du modtager smykket), hvor du tydeliggør dit ønske om returret. 

    • Smykket skal returneres til os senest 7 dage, efter du har sendt din mail.  

    • Smykket skal returneres i samme stand og original emballage. 

    • Pakken sendes retur på egen regning og ansvar. 

    • Ved retur skal flg. oplysninger være med i pakken: ordrenr., navn og mailadresse. 

    • Pengene tilbageføres til det kort ordren er betalt med.

    • BEMÆRK: Det er dit eget ansvar at kunne dokumentere at pakken er blevet sendt retur. Gem kvitteringen og pakkenummeret, uanset hvilken fragtleverandør du benytter.
    • Pakken sendes til nedenstående adresse:  

     

    Arhms

    ATT: Henrik Ørsnes Online

    Hobrovej 452

    Info@arhms.dk

    Tlf.: 98101141

    9200 Aalborg SV

    Danmark

    4. Reklamationsret

    Der ydes altid 2 års reklamationsret på produkter købt hos ARHMS. De 2 år gælder fra den dag du modtager varen. Skulle der mod al forventning være nogle problemer med varen, kan du enten få varen ombyttet, få pengene retur eller afslag i prisen. Det afhænger af den konkrete situation.

    Ønsker du at reklamere, kræver det selvfølgelig at din reklamation er berettiget: 

    • Reklamationen skal ske indenfor en rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Hvis der reklameres indenfor to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.

    • Reklamationen gælder ikke ved fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Ønsker du at reklamere over et produkt, bedes du venligst sende en mail med en beskrivelse eller et billede af fejlen til Info@arhms.dk. Når vi har fundet ud af, hvordan reklamationen skal behandles, vender vi tilbage med svar. Vi svarer altid indenfor 24 timer. Skal reklamationen sendes retur, skal den sendes til nedenstående adresse.

    Arhms

    ATT: Henrik Ørsnes Online

    Hobrovej 452

    Info@arhms.dk

    Tlf.: 98101141

    9200 Aalborg SV

    Danmark

    Er reklamationen berettiget, refunderer vi de fragtomkostninger, du har haft i forbindelse med returneringen.

    Pengene tilbageføres til det betalingskort ordren er betalt med. 

     

    5. Spørgsmål omkring varer

    Det er ikke alle varer i vores sortiment som sælges på webshoppen. Nogle bliver eksklusivt lagt op på instagram (IG bruger: arhms.dk). Er du interesseret i et produkt, du har set på de sociale medier, men som ikke er på webshoppen, er du mere end velkommen til at kontakte os pr. mail info@arhms.dk. Enkelte varer som ikke forefindes på webshoppen, sender vi gerne afsted med posten.

     

    6. Tilbud og gratis gaver

    I tilfælde af at du har handlet hos os under en kampagne, hvor man får et gratis smykke med, så skal den gratis gave også returneres såfremt du ønsker pengene retur. Det kan f.eks. være at der er købt en halskæde til 430 kr., og den gratis gave er et par øreringe. Fortryder du, eller ønsker at returnere halskæden af andre grunde, så skal det gratis smykke også returneres. Hvis ikke det gratis smykke bliver returneret, så forbeholder vi os retten til kun at refundere halvdelen af beløbet for det købte smykke(i ovenstående eksempel svarende til 215 kr.)

    Så længe du blot beholder ét købt smykke, så kan du også beholde din gratis gave. Køber du f.eks. 3 smykker og returnerer to af dem, så skal du ikke returnere den gratis gave. Er du tvivl, så kontakt info@arhms.dk

     

    7. Generelle juridiske oplysninger

    Navn: Arhms

    Adresse: Hobrovej 452, 9200 Aalborg SV

    E-mail adresse: Info@arhms.dk

    CVR: 25706560

    Tlf.: 98101141

    8. Er du i tvivl?

    Skulle du have nogle spørgsmål eller andet, er du mere end velkommen til at kontakte os pr. mail Info@arhms.dk.